Introduceți adresa dumneavoastră de e-mail pentru a vă abona la newsletter-ul nostru:
Cafeaua cea de toate zilele.

Printre beneficiile pe care ni le poate aduce consumul de cafea se numără reducerea riscului de apariţie a cancerului de colon. Acest efect datorat proprietăţilor antioxidante ale cafelei, se manifestă însă doar la femei, potrivit unui studiu realizat de cercetători în domeniu.
Cofeina din cafea stimulează sistemul nervos, reduce temporar starea de oboseală şi favorizează digestia. De asemenea, un consum de până la 3 ceşti de cafea pe zi poate reduce riscul apariţiei afecţiunilor cardiovasculare.
Nu în ultimul rând, zaţul de cafea este benefic pentru piele, stimulând circulaţia şi reducând aspectul de coajă de portocală. Amestecat cu ulei de măsline, se transformă într-o pastă pe care o puteţi aplica pe piele, prin mişcări circulare, după care se dă jos cu apă călduţă. Pentru rezultate optime, acest proces trebuie repetat de 3-4 ori pe săptămână.